Samsung UE55CU7172 – Recenze

Samsung UE55CU7172 je moderní televizor, který přináší vynikající obrazovou kvalitu a široké možnosti propojení s dalšími zařízeními. S úhlopříčkou 55 palců a rozlišením 4K Ultra HD si užijete každý detail ve velmi realistickém podání. Díky technologii HDR (High Dynamic Range) se barevné spektrum rozšiřuje a kontrast zesiluje, což vede k ještě působivějšímu zobrazení. Televizor disponuje také funkcemi Smart TV, díky nimž můžete snadno přistupovat ke svým oblíbeným aplikacím a streamovat obsah online. Navíc je vybaven Wi-Fi modulem pro bezdrátové připojení k internetu i Bluetooth pro snadné propojení s externím audiozařízením.

Vynikající obrazová kvalita a široké možnosti propojení s dalšími zařízeními

Díky technologii Ultra HD 4K a rozlišení 3840 x 2160 pixelů si uživatelé mohou vychutnat každý detail na obrazovce. Barevná reprodukce je živá a realistická, což umocňuje zážitek ze sledování filmů či seriálů. Navíc, díky HDR (High Dynamic Range) technologii jsou kontrasty hlubší a jasnost vyšší, což přináší ještě lepší vizuální zážitek.

Dalším velkým plusem tohoto televizoru je jeho široké možnosti propojení s dalšími zařízeními. Mimo standardních HDMI portů nabízí také USB porty pro připojení externího úložiště nebo přehrávače médií. Dostupný je také Wi-Fi modul pro bezdrátové připojení k internetu či streamování obsahu z chytrých zařízení. Televizor podporuje také Bluetooth, což umožňuje snadné párování s bezdrátovými sluchátky nebo reproduktory pro dokonalý zvukový zážitek. S tímto televizorem budete mít možnost propojit se světem a vychutnat si své oblíbené filmy, seriály či hry ve vynikající kvalitě.

Realistické zobrazení díky rozlišení 4K Ultra HD a technologii HDR

Díky tomu se můžete těšit na neuvěřitelnou ostrost obrazu a detaily, které vás doslova vtáhnou do děje. Každý pixel je tak jasný a čistý, že si budete připadat jako byste sledovali scény přímo ve vlastním pokoji.

Navíc, díky technologii HDR (High Dynamic Range) se zobrazované barvy stávají živějšími a kontrast bohatší. Tímto způsobem jsou podány i ty nejjemnější odstíny barev a tmavých tónů s velkou precizností. V kombinaci s rozlišením 4K Ultra HD tak dostanete obrazovku plnou intenzity a hloubky, která vám umožní zažít každý okamžik filmu či seriálu naplno. Samsung UE55CU7172 je proto ideálním vybavením pro milovníky filmů, her i sportovních přenosů, kteří chtějí zažít ten pravý pocit ze sledování ve svém domácím kině.

Smart TV funkce pro snadný přístup k oblíbeným aplikacím a streamování obsahu online

Díky vestavěnému operačnímu systému Tizen můžete jednoduše ovládat televizi pomocí dálkového ovladače nebo svého chytrého telefonu. Na úvodní obrazovce máte rychlý přístup ke všem vašim oblíbeným aplikacím, jako je YouTube, Netflix nebo Spotify. Stačí jen vybrat ikonu dané aplikace a ihned se dostanete do jejich rozhraní.

Další skvělou funkcionalitou této Smart TV je možnost streamování obsahu online. Můžete si tak pustit své oblíbené filmy a seriály z populárních streamingových služeb přes internetové připojení televize. Navíc Samsung UE55CU7172 podporuje i technologii AirPlay 2 od Apple, což znamená, že můžete bez problémů sdílet obsah ze svých zařízením s iOS na velkou obrazovku televize. To vám umožňuje například promítat fotografie či videa ze svých dovolených nebo sledovat živě sportovní utkání prostřednictvím mobilního telefonu či tabletu na velkém displeji televize. Celkově je Samsung UE55CU7172 skvělou volbou pro ty, kteří chtějí mít snadný přístup ke svým oblíbeným aplikacím a streamovat obsah online s vysokou kvalitou obrazu.